
Chcąc wypromować oferowane przez siebie produkty czy świadczone usługi, warto zainteresować się kategorią produktów, jakimi są słodycze reklamowe. Zalicza się do nich między innymi różnego rodzaju czekoladki – czy to pakowane osobno, czy w formie czekoladek czy luksusowych trufli lub pralin. Produkty tego typu dostępne są w rozmaitych kształtach, kolorach oraz smakach. To wyroby niedrogie, a jednocześnie niezwykle skuteczne, co sprawia, że na ich zakup pozwolić może sobie znacząca większość firm. Chcąc pozytywnie zaskoczyć naszego kontrahenta, podarować można mu słodkości o niebanalnym smaku czy formie. Poniżej garść ciekawych informacji związanych z tym zagadnieniem.Ciekawą alternatywą dla produktu, jakim są czekoladki reklamowe są lizaki w formie mazaków, które na jednym końcu mają słodki smakołyk o wybranym smaku, na drugim – barwny pisak. Z pomocą takiego produktu możemy zarówno pobudzić kubki smakowe, jak i swoją kreatywność. To doskonały pomysł na upominek dla każdego dziecka. Równie ciekawie prezentują się lizaki – gwizdki. Po zjedzeniu smakołyku, ich patyczek wykorzystać można do zabawy. Kolejna propozycja to lizaki w płynie. Jak wyglądają takie produkty? W plastikowej butelce zakończoną ruchomą kulką znajduje się owocowy żel. Przesuwając kulkę po języku, delektować można się smakiem słodkiego płynu, Na rynku nie brak także lizaków przybierających kształty postaci z popularnych dziecięcych bajek.
Czekoladki reklamowe zastąpić można także owocowym spray’em, który w ostatnich kilku latach cieszy się coraz większą popularnością. Jak działa taki produkt? Po wciśnięciu pompki na języku znajduje się owocowy spray o kwaskowym smaku. Takie wyroby przybierają rozmaite formy – zapalniczek, gaśnic czy granatów.
czekoladki reklamowe niekiedy zastępowane są również przez słodycze pełniące jednocześnie funkcję zabawek. Do kategorii tej zaliczyć można między innymi jajka z niespodzianką kryjące w swoim wnętrzu różnego rodzaju figurki czy słodkości sprzedawane w zestawie z długopisem, świecącymi w ciemności okularami lub procą.